REGULAMIN
REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO BOHO.HOP
§1 DEFINICJE
Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:
- Klient – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- Konsument – zgodnie z art. 221 Kodeksu Cywilnego oznacza osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze późn. zm.).
- Newsletter – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Klient może otrzymywać od Właściciela Sklepu drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz inne wiadomości dotyczące działania Sklepu.
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu określający ogólne warunki sprzedaży oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną.
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem bohohop.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
- Sprzedawca – Właściciel sklepu - Hi-Advice Izabela Hołoga, ul. św. Jerzego 15d/4 Poznań, NIP 7842451468, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności, adres email: boho.hop@gmail.com
- Towary – Produkty – wszystkie produkty oferowane w Sklepie.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów zawierana pomiędzy Sprzedawcą a Klientem.
- Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827 z późn. zm.).
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.).
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności liczbę i rodzaj Towaru.
- Wada fizyczna – przez wadę fizyczną należy rozumieć każdą niezgodność rzeczy sprzedanej z umową. W szczególności rzecz jest niezgodna z umową, jeżeli:
- nie ma właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
- nie ma właściwości, o których istnieniu sprzedawca zapewnił kupującego, w tym przedstawiając próbkę lub wzór;
- nie nadaje się do celu, o którym kupujący poinformował sprzedawcę przy zawarciu umowy, a sprzedawca nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego przeznaczenia;
- została kupującemu wydana w stanie niezupełnym.
- Wada prawna – przez wadę prawną rozumieć sytuację w której rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jeżeli jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
§2 INFORMACJE OGÓLNE
- Przedmiotem niniejszego Regulaminu jest regulacja warunków sprzedaży oraz funkcjonowania Sklepu. Przedmiotowy regulamin jest częścią umowy zawartej ze Sprzedawcą.
- Niniejszy regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2013 r. poz. 1422 z późn. zm.)
- Sklep internetowy działający pod adresem bohohop.shoplo.com, prowadzony jest przez Hi-Advice Izabela Hołoga, ul. św. Jerzego 15d/4 Poznań, NIP 7842451468, wpisana do Centralnej Ewidencji Działalności.
- Korzystanie ze Sklepu internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych: dostęp do sieci Internet, przeglądarka internetowa (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Apple Safari, Microsoft Edge), aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włącznie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługa Javascript
- W celu korzystania ze sklepu internetowego Klient powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego z dostępem do Internetu.
- Warunkiem złożenia skutecznego Zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacja.
- Towary w Sklepie są szczegółowo oznaczone. Klient ma dostęp do informacji na temat właściwości Towarów, ich cen oraz materiałów, z których są wykonane.
- Wszystkie Towary oferowane w Sklepie są nowe. Zdjęcia Towarów mają charakter przykładowy. Produkty mogą się od siebie nieznacznie różnić w wyglądzie, gdyż większość z nich jest wykonywana ręcznie z naturalnych materiałów.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu
§3 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Klient może zawrzeć Umowę sprzedaży składając Zamówienie na stronie Sklepu.
- Zamówienia można składać przez całą dobę, we wszystkie dni tygodnia. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy będą realizowane w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym Zamówienie zostało złożone.
- Warunkiem złożenia Zamówienia jest podanie na stronie internetowej Sklepu danych Klienta niezbędnych do dostawy Towaru oraz wygenerowania rachunku.
- W celu złożenia Zamówienia należy wejść na stronę internetową Sklepu i dokonać wyboru dostępnych Towarów w Sklepie przez dodanie do „Koszyka”.
- Klient przy składaniu Zamówienia powinien wybrać ilość, kolor i rozmiar zamawianych Towarów.
- Informacje znajdujące się na stronie Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając Zamówienie składa zaproszenie do zawarcia umowy zakupu określonego Towaru w myśl art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Do momentu potwierdzenia złożonego Zamówienia Klient może modyfikować wprowadzone dane oraz wybrane Towary. W tym celu należy kierować się informacjami i komunikatami wyświetlanymi na stronie.
- Po podaniu wszystkich dostępnych danych na stronie Sklepu zostanie wyświetlone podsumowanie złożonego Zamówienia, które będzie zawierało m.in. ilość i opis Towarów, cenę i inne koszty wyraźnie określone na stronie internetowej Sklepu.
- W celu skutecznego złożenia Zamówienia konieczna jest podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji Zamówienia oraz po wyborze płatności naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
- Naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę” jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia, na wskazany przez Klienta adres e-mail wysyłana jest wiadomość, potwierdzająca złożenie Zamówienia i treść złożonego zamówienia.
- Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia;
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują);
- wybranej metody płatności;
- wybranego sposobu dostawy.
- Każde złożenie Zamówienia w Sklepie pociąga za sobą obowiązek zapłaty.
- Z momentem potwierdzenia przez Sklep przyjęcia złożonego Zamówienia do realizacji dochodzi do zawarcia Umowy sprzedaży zamówionych Towarów. Potwierdzenie następuje w formie wiadomości na adres poczty elektronicznej Klienta. W dalszej kolejności Klientowi przesyłane są bieżące informacje o przebiegu i realizacji Zamówienia.
- Boho.hop ma prawo odmowy realizacji zamówienia w ramach Umowy sprzedaży w przypadku, gdy dane podane przez Klienta budzą uzasadnione wątpliwości co do zgodności z prawdą; brak jest możliwości pojęcia kontaktu z Klientem na podstawie wskazanych przez niego danych; Klient dopuści się działania niezgodnego z prawem w związku ze złożeniem i realizacją Zamówienia; nastąpi brak autoryzacji płatności w wybranym podczas Zamówienia systemie płatności elektronicznych Blue Media lub Klient nie dokona płatności we właściwym czasie tj. nie później niż w terminie 7 dni licząc od daty złożenia Zamówienia.
- Klient ma prawo zrezygnować z Zamówienia przed otrzymaniem od Sklepu potwierdzenia przyjęcia złożonego Zamówienia do realizacji. W tym celu Klient powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sklepem za pośrednictwem poczty elektronicznej i poinformować o rezygnacji z Zamówienia.
- Zamówienie jest realizowane przez Sklep niezwłocznie, jednak nie później niż 7 dni roboczych od chwili otrzymania przez Boho.hop pełnej płatności za Produkt lub – w wypadku płatności obsługiwanych przez podmiot realizujący płatności elektroniczne tj. Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS 0000320590 – po otrzymaniu potwierdzenia przez taki podmiot poprawnego wykonania pełnej płatności przez Klienta. Dokładny termin wysyłki produktu każdorazowo wskazywany jest po przyjęciu zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej.
- Czas realizacji zamówienia jest to czas od zaksięgowania wpłaty do momentu wydania paczki kurierowi.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z niniejszym Regulaminem.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie danych Zamówienia oraz Regulaminu następuje za pośrednictwem poczty elektronicznej.
§4 DOSTAWA I ODBIÓR
- Informacja na temat całkowitej wartości Zamówienia, obejmująca również opłaty za Dostawę Towaru, wyświetlana jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia na stronie internetowej Sklepu.
- Dostawa Zamówionego w Sklepie internetowym Towaru na wskazany przez Klienta adres odbywa się przesyłką kurierską lub do punktu odbioru. Sklep nie oferuje odbioru osobistego Zamówionego Towaru.
- Koszty dostawy są uzależnione od wagi całkowitego zamówienia i kraju dostawy. Koszty dostawy kalkulowane są po dodaniu Produktów do koszyka.
- Dostawa Towaru odbywa się wyłącznie po uiszczeniu przez Klienta ceny sprzedaży zamówionego Towaru oraz kosztów dostawy. W przypadku płatności kartą czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
- W przypadku niemożności zrealizowania dostawy przez wybrany przez Klienta sposób dostawy, zostanie on o tym poinformowany telefonicznie lub mailowo.
§ 5 CENA I PŁATNOŚCI
- Ceny podawane są w PLN i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian cen Towarów, zmiany oferty Towarów dostępnych w Sklepie, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w Sklepie. Jednakże dla Klienta, który złożył Zamówienie przed zmianą ceny Towaru w Sklepie wiążą ceny aktualne na moment złożenia Zamówienia.
- Klient wybiera sposób zapłaty za zamówiony Towar.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
- Dostępne formy płatności:
Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro

§6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Klientowi, będącemu Konsumentem mającemu miejsce zamieszkania na terenie Unii Europejskiej, przysługuje prawo, bez podania jakiejkolwiek przyczyny, odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w fizyczne posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w fizyczne posiadanie towaru.
- Skuteczne odstąpienie od umowy wymaga wypełnienia formularza o odstąpieniu od umowy (wzór do pobrania: formularz zwrotu) i przesłania go wraz ze zwracanymi Towarami na adres: Hi-Advice, Izabela Hołoga, ul. św. Jerzego 15D/4, 61-546 Poznań
- W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a to co strony umowy świadczyły podlega zwrotowi.
- Konsument w przypadku odstąpienia od umowy jest obowiązany zwrócić towar objęty Umową sprzedaży w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu.
- Zwracany Towar na koszt kupującego powinien być wysłany za pośrednictwem firmy kurierskiej lub do Punktu Odbioru (przesyłka InPost, do paczkomatu wskazanego na etykiecie).
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy. Sklep nie przyjmuje Towarów odsyłanych w przesyłkach za pobraniem.
- W przypadku, gdy Konsument odstąpi od Umowy z Boho.hop niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy (Formularz zwroru) zwraca Konsumentowi dokonanej przez niego płatności za towar, pomniejszej o koszty wysyłki. Koszt odesłania towaru do Sklepu, w sytuacji odstąpienia od umowy ponosi Konsument.
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności na rzecz Konsumenta w taki sam sposób w jaki została dokonana płatność za złożone zamówienie.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru.
- Postanowienia niniejszego paragrafu nie stosuje się do Klientów nie będących Konsumentami – w ich przypadku uprawnienie do odstąpienia od Umowy sprzedaży jest bezwzględnie wyłączone.
§ 7 REKLAMACJE TOWARÓW (RĘKOJMIA ZA WADY TOWARU)
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne sprzedanego Produktu na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1] - 556[3] i kolejnych Kodeksu Cywilnego.
- Reklamację dotyczącą niezgodności Towaru z umową należy przesłać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres boho.hop@gmail.com
- W reklamacji należy opisać: rodzaj i datę wystąpienia wady, załączyć zdjęcia, a także wskazać, czy Klient żąda usunięcia wady lub wymiany na rzecz wolną od wad lub obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.
- Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
- Do reklamacji nie jest konieczne załączenie paragonu lub faktury dokumentującej zawarcie umowy Sprzedaży między stronami, ale ułatwi sprawniejsze rozpatrzenie reklamacji.
- Sprzedawca w ciągu 14 dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- Klientowi przysługuje prawo do reklamacji towaru z tytułu niezgodności towaru z umową w ciągu 2 lat od daty wydania rzeczy bezpośrednio Klientowi.
- W przypadku stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia Towaru w transporcie Klient jest obowiązany do spisania przy obecności kuriera protokół szkody. Reklamacje wynikające z uszkodzenia Produktu podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu szkody sporządzonego przez Klienta i kuriera.
- W przypadku Umowy sprzedaży zawieranej z Klientem niebędącym jednocześnie Konsumentem, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady Towaru jest wyłączona. Wyłączenie to jest bezskuteczne, jeżeli Sprzedawca zataił podstępnie wadę.
§8 REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Boho.hop podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
- Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Boho.hop o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać na adres poczty elektronicznej boho.hop@gmail.com
- W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.
- Boho.hop zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni. Nierozpatrzenie reklamacji w powyższym terminie oznacza uznanie jej za uzasadnioną.
§ 9 ROZSTRZYGANIE SPORÓW
- Klient, który jest Konsumentem, może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument może m.in. zwrócić się do:
- wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu;
- polubownego sądu konsumenckiego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporów wynikłych z zawartej Umowy sprzedaży;
- powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów w celu uzyskania bezpłatnej pomocy prawnej w rozstrzygnięciu sporów wynikłych z zawartej Umowy sprzedaży.
- Konsument może również skorzystać z innych metod pozasądowego rozwiązywania sporów i np. złożyć swoją skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
- W przypadku nie wyrażenia woli skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania sporów, rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Boho.hop a Konsumentem, zostanie poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Boho.hop a Klientem, który nie jest jednocześnie Konsumentem, zostanie poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Hi-Advice Izabela Hołoga.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne powszechnie obowiązujące właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Boho.hop zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn tj. zmiany przepisów prawa i zmiany sposobów płatności i dostaw. Informacje o zmianie Regulaminu zostaną umieszczone na stronie internetowej Sklepu. Klienci zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu oraz o możliwości jego akceptacji przy pierwszym zalogowaniu do konta Klienta, licząc od dnia wejścia w życie zaktualizowanego Regulaminu.
- Odmowa akceptacji regulaminu jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Zamówienia złożone przed datą zmiany Regulaminu będą realizowane na zasadach określonych w Regulaminie w brzmieniu sprzed wprowadzenia zmian.
- W razie jakichkolwiek wątpliwości związanych z treścią Regulaminu Sprzedawca udziela wszelkich informacji pod adresem e-mail: boho.hop@gmail.com
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie stosuje się przepisy ustawy Kodeks cywilny i ustaw szczególnych, w szczególności ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (DZ. U. z 2014 r., poz. 827)
- Jeżeli jedno z postanowień niniejszego Regulaminu zostanie uznane za nieważne lub niemożliwe do zrealizowania na mocy prawomocnego orzeczenia sądu, pozostałe postanowienia będą ważne i pozostaną w mocy.
Poznań, 28.06.2020r.