FAQ
KONTAKT
JAK MOGĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ KLIENTA?
W razie pytań skontaktuj się z nami poprzez e-mail boho.hop@gmail.com
DOSTAWA
JAKI JEST KOSZT I CZAS DOSTAWY?
Zamówienia wysyłane są zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych 1-2 dni roboczych od otrzymania płatności. Czas dostawy, od momentu wysyłki, nie powinien przekroczyć 7 dni roboczych na terenie Polski. Koszt dostawy wynosi 15 PLN.
ZWROTY I WYMIANA
JAK MOGĘ DOKONAĆ ZWROTU?
Zwroty zamówionych produktów przyjmujemy w ciągu 14 dni od daty ich doręczenia. Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz zwrotu (wzór do pobrania: formularz zwrotu) i prześlij go wraz ze zwracanymi towarami na adres: Hi-Advice Izabela Hołoga, ul. św. Jerzego 15D/4, 61-546 Poznań. Pamiętaj, że zwracane produkty powinny być w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu.
W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?
Pieniądze zostaną odesłane w taki sam sposób w jakim została dokonana płatność za zamówienie, maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep towaru. Jeżeli płatność nastąpiła przy użyciu karty płatniczej, zwrot zostanie wykonany na tę samą kartę.
CZY MOŻLIWA JEST WYMIANA ZAKUPIONEGO PRODUKTU?
Niestety nie możemy zaoferować wymiany zakupionych towarów. Proponujemy złożyć nowe zamówienie oraz dokonać zwrotu wcześniej zakupionych produktów.
REKLAMACJE
JAK POSTĘPOWAĆ W PRZYPADKU OTRZYMANIA USZKODZONEGO TOWARU?
Skontaktuj się z nami poprzez wiadomość email: boho.hop@gmail.com i poinformuj o zaistniałej sytuacji. Pamiętaj, by przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera, dokładnie sprawdzić w jego obecności kompletność zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednakowych egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.