FAQ

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

JAK MOGĘ SIĘ Z WAMI SKONTAKTOWAĆ?

W razie pytań napisz do nas na boho.hop@gmail.com

JAKI JEST KOSZT I CZAS DOSTAWY?

Zamówienia wysyłamy w ciągu 1-2 dni roboczych od otrzymania płatności. Czas dostawy, od momentu wysyłki, nie powinien przekroczyć 14 dni roboczych na terenie Polski. Koszt dostawy wynosi 15 PLN.

WYMIANA I ZWROTY

CZY MOGĘ WYMIENIĆ ZAKUPIONY U WAS PRODUKT?

Niestety nie ma możliwości wymiany zakupionych towarów. Możesz złożyć nowe zamówienie oraz dokonać zwrotu wcześniej zakupionych produktów.

JAK DOKONAĆ ZWROTU?

Zwroty zamówionych produktów przyjmujemy w ciągu 14 dni od daty doręczenia.

Aby dokonać zwrotu wypełnij formularz zwrotu (który jest dostępny do pobrania w zakładce Regulamin) i prześlij go wraz ze zwracanym towarem na adres: Hi-Advice Izabela Hołoga, ul. św. Jerzego 15D/4, 61-546 Poznań.

Pamiętaj, że zwracane produkty powinny być w stanie niezmienionym, nie noszącym śladów użytkowania i w oryginalnym opakowaniu. Dokonamy zwrotu środków na wskazane w formularzu zwrotu konto. Zwrot zostanie pomniejszony o koszty wysyłki.

Koszt odesłania towaru do sklepu, w sytuacji odstąpienia od umowy, ponosi Klient.  

W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZWROT PIENIĘDZY?

Pieniądze zostaną odesłane maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania towaru na numer konta wskazany w formularzu zwrotu.

REKLAMACJE

OTRZYMAŁEM USZKODZONY TOWAR, CO DALEJ?

Skontaktuj się z nami na boho.hop@gmail.com i poinformuj o zaistniałej sytuacji. Przy odbiorze przesyłki dostarczonej przez kuriera, należy dokładnie sprawdzić w jego obecności zawartości przesyłki, stan opakowania zewnętrznego oraz stan zamówionego Towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki należy sporządzić wraz z kurierem protokół szkody, w dwóch jednakowych egzemplarzach podpisanych przez Klienta i kuriera.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl